ben alsancakta cenk gezer’e gittim çok memnun kaldım kendi doktorum ona yönlendirmişti.şubat ayında 1.400 ödemiştim.bebiş bir türlü dönmedi 2 buçuk saat ilgilendi uğraştı yürüttüler çikolata ikram ettiler geri yollamadı ben başka zaman gelebilirim dememe rağmen mesai saatleri bitmesine rağmen direndi 😊