momlife_7 Doktorum demir eksikliği çıkarsa serum takarız dedi sonuçlarım çıkmış ama demirimin eksikliği hangi sonuçtan bakılıyor bilgisi olan ?
Shibalba momlife_7 benimkine çok yakın sonuçlarıniz, Dr bana genel olarak güzel ama demir ilacı kullanmaya devam demisti
Sahnedekimadam momlife_7 Demir serum ve bağlama kapasitesi ikisi de yüksek çıktı bende , demirin vucudumda fazla olduğu anlamına geliyormuş 🙏🏼 @elifsen
elifsen hepsi önemli. kapasite yüksekse demir ihtiyacı var demektir. diğerleri de düşükse deme kki takviyen yetmiyordur demek. serum bağlar ekstra takviye verir. bazılarına kan iğnesi de veriyor çok düşükse
momlife_7 Sahnedekimadam benim de Demir bağlama kapasitesi 432 Demir serumu da64,9 iyi mi Seruma gerek yoktur inşallah
Shibalba Sahnedekimadam ikiside yüksek çıkamaz, ters oranti Bağlama kapasiteniz yüksekse demiriniz düşüktür Ferritin değeriniz demir deposu, ona da bakin
elifsen demir bağlama kapasitesi normalinden yüksek ise fazlalık değil eksiklik anlamına gelir. 15 yaşından beri kansızlıkla mücadele eden biri olarak ezberledim artık :)
momlife_7 elifsen geçmiş olsun canım benim değer 432 çıktı ağlar mı acaba doktor serum yoksa normalmidr