Kızlar 33 haftalık hamileyim normalde kartala Lütfi Kırdar hastanesinde kontröle gidiyordum nstde sancılarım çıkınca zeynep kamile sevkim oldu yatış verdiler bugün 3.günüm beklemedeyiz halen sancılarım ve mide yanmam var 33 haftda ikiz doguran varmı aranızda