hilalklkn 20+5ken 363 gram 22 cmdi. Çarşamba randevum var 22+2 oluyoruz o zamana. Bakalım ne kadar büyümüş
Azeriqizi 26 +0 haftada 821gr di canim 28 olduk haftaya kontrolum insAllah kilo almistir miniyim .geriden geliyor biraz
Ruya_burcu45 27+6 da oğlum 1200, kızım 1100 civarı idi. Kızımın kesesi de 1 hafta sonradan oluşmuştu. Hala daha az da olsa fark var. Ama ikizlerde normalmiş. Saglikla ve zamanında gelsin tüm bebisler 🙏💗🙏