Eceselo1759 Kızlar şuan tam 14 haftalığım 2 günden beri sanki bebeğimi hissediyor gibiyim kasığım ve göbek deliğimin arasına elimi çapraz koyduğumda altında sanki kayıyor gibi sürekli bebeğim olabilir mi hissettiğim 🐣🙈
Azra00 Eceselo1759 bende 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım forumda falan çevremde hamile olanların hissetiklerini görünce modum düşüyordu ama şuan çok fena hareketli hiç durmuyor keşke hissetmeseydim diyorum 🌼🤍