Sariilayda16 Ben oraya 33. Haftalık gebeyken erken doğum riskinden dolayı gittim. Dogumhaneye aldılar doğum diye, oradaki kadınlara ne bağırmak, ne kızmak anlatamam. O kadar korktum ki. Bana alttan bakıyor, canım yandı bağırdım. Kapa çeneni dedi bana. Bidaha da asla oraya gitmedim. O sırada doğum da olmadı zaten durdurdular doğumu.