guzelanne01_ Brisii 2 kerede bende yaptı gebelikte olabiliyormuş doktorumada sordum Coraspinde kullanıyordum ama bıraktıktan sonra oldu
Elif_3838 Brisii ben 16 senedir kullanıyorum 21 haftalık hamileyim şuan yine kullanıyorum hiç bir zararı yok