gzlannesi Kızlarr benim miniğim gelmiyor hala ve sancım felanda yok ne olacak böyle önerileriniz var mı ?
Araseymen09 gzlannesi dün bana böyle diyen 39+2 olan arkadaşım gece anı sancı gelip doğurmuş sabah bana resim atmıştı 🤣
Brcsnn gzlannesi Hamileliğim 1. Normal doğum ne ağrım var ne sancım sadece doğum kanalına girerken bir ağrım oldu doktorum öyle söyledi şimdi birşeyim yok 39+1 korkuyorum sezaryen olmaktan
Brcsnn gzlannesi Aynen öyle bir bel ağrısı kasık ağrısı oldu sonrasında birşey yok keşke o zman acilmamda olsaydı acikligima baktı doktorum ama yok dedi
gzlannesi annesininbali27 ahaha bende bugün 40+3 üm kuzum gelmiyor yarın suni sancıyla doğumu başlatacağız
annesininbali27 gzlannesi AA o suni sancı kötü ya ben oğlum da yedim bende bekliyecem gelmezse mecbur suni sancı vericem dedi doktorum