damlaikan merhabalar 39. haftamdayim cok yavaşladı iki gundur yani dinleyince bile zar zor hissediyorum hareket ediyor ama çok seyrek normal mi hastaneye gitmelimiyim çarşamba kontrolum var
Yusufii damlaikan Normal benimde öyle yerleri daralmış baya ondan eğer hiç hissetmiyorsan gitmelisin.
2prensesannesiiii damlaikan valla 33+5 te başladı bu şikayetim 33+6 oldum dürtünce hareket ediyor onun dışında etmiyor karnımda gaz ağrısı var krampli arada bi sancı oluyor kasık kemiklerim ağırıyor yürüyemiyorum 😵🥴 alanı daraldığı için deniliyor
damlaikan Yusufii hissediyorum ama cok hafif ve cok seyrek gecen günlere göre onceden bir hareket ederdi karnim yamulurdu ve canim acirdi şimdi sanki 20 haftalik gibi hissediyorum çok hafif
2prensesannesiiii damlaikan 2 gün öncesine kadar benimde öyleydi anlamadım 2 gündür dürtünce hareket ediyor