Mrba hamişler ben 35 haftalık hamileyim de sezeryan olacağım ama çok korkuyorum, böyle onun stresine girmişim, sürekli aklımda ne yapacam nasıl yapacam diye , belden vurulan iğne, sonrasında acaba hisedirmiyim korkusu kafam karma karışık, ondan sonra o ortam psikolojim bozuldu resmen , sizden bilgi almak istiyorum acaba gerçekten korkulacak gibi mi değil mi , biraz yardımcı olursanız çok sevinirim , Rabbım sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimiz için, şimdiden teşekkür ederim 😘🤩🫠