Nisanrrerdag Aranızda ıskembe dolması yıyen var mı cocuk dogunca lekemı yapıyo yada bı zararı var mı bazıları bılmıyo bunu ne oldugunu soyle dıyım mumbar yada şırdan gıbı bırsey aynı hemen hemen
myangelson Nisanrrerdag ilk 3 ay yasaklıyor doktorlar sakatati sonrasında bir sıkıntı olmuyor diye biliyorum
femme Nisanrrerdag bende aslında devamlı yerim de işte yasak diye şey edemiyorum pek bi kere yiyim en azından dedim
myangelson Nisanrrerdag çok aşırıya kacilmadigi sürece bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama doktora danışmakta fayda var tabi