Gkcgkr Evet karşılıyor ben 2hafta önce oldum . 1109.37tllik tedaviniz sgk tarafından karşılanmıştır diye sgkdan mesaj geldi. Bu arada reçete yazıp eczaneden al gibi bir olay olmadı bende. Hastaneye yattı gösterdiler, iğnenin ücretsiz olması için yatış verilmesi gerekiyormuş ,sonra hemşire iğneyle geldi yaptı gitti,2dk yattım sonra normal hayatıma devam ettim