Peri_kizi Kızlar bugün doktor üç defa istedi gönderdi ewe ama tekrar beni arayıp nst cektirmemi istedi acaba sıkıntı mı var şuan doğum salonunda nst cektiriyorum
MihrimahVeAnnesiii Peri_kizi Nst fotoğrafı yok , doktoru tanımıyoruz nerden bilelim birşey var mı yok mu ? Doktorun yanına gidiyorsunuz bir sorun bakalım neden isteyip durmuş
Sersel_15 Peri_kizi nst çekilirken telefon kullanıyorsan kullanma bence o da etkiliyor demişti hemşire bana belki sancı görmüştür bebeğim hareketsiz flan ise doktor garantiye almak ister hep ikinciyi flan çektirirler bende çok çekildim ikinci defa stres yapma bence
Peri_kizi Sersel_15 aslında hareketliydi nstde ama bebeğin kalp atışı 180 e filan çıktı tekrar istedi normale donmustu 150 flndi ama içime sinmedi birdaha çektir deyince aklıma takıldı