Diyarbakırda yaşıyoruz görev sebebiyle ikiz gebeliğimin rutin kontrolü için perinatolog aradık Mehmet İrfan Külahçığlu diye bi dr gittik . Bebeğimizin birine omurga üstünde deri açıklığı var kesinlikle %95 ağır engelli olacak dedi 2 hafta sonra bi daha gelin dedi . Biz çok üzüldük başka bi perinatoloğa gittik o bize net görüntü verdi ve bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söyledi şaka gibi çocuğu aldırıyorduk az kalsın!!! Tekrar aradığımda da inkar ediyor söylediklerini ısrarcı olunca da bebeğiniz engelli doğunca size dava açıcam diyor asla bu adama gidip para kazandırmayın. Verdiğimiz 1800 tl de haram zıkkım olsun!!!