Jale92 Bende güngörende oturuyorum. İlgi hastanesine gidiyorum. Devletde olur. Özelde. Önemli olan güvenli doktor olması
Melekler12 Jale92 Özel Güngören Hastanesi’ne gidiyorum Ali beye ilgi Hastanesi’ne gidigordum nur sahinden memnun kalmadım
Jale92 Melekler12 evet bende nur hanıma gidiyorum. İlgisiz gibi geldi bana. Peki Ali beyden memnunmusunuz?
Melekler12 Jale92 aşırı ilgisiz Ali beyden memnunum ilgili bı doktor Nur Şahine bişey soruyorum zor cevap veriyor randevusuz çalışıyor hiç memnun kalmadım
Jale92 Çok teşekkür ederim. Doktordan memnun olmayınca malesef herşey çok zor ilerliyor. Tekrar teşekkürler 🌹🌹 saglıkla alın kucagınıza sizde