esinceeee HMH bana bir kaç ay öncesini hatırlattınız :) bende bu şekilde takip ettim ve gebe kaldım :) darısını isteyen tüm tatlı anne adaylarının başına
Ogut1996 HMH 8 Nisan yumurtlama günümdü ve ben üst pozisyondaydım eşim içime boşaldı bende bekliyorum regl tarihimi 20 Nisan bat bakalım nasip Rabbim hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin herkese ❤️🙏🏻
tugba04 HMH Ben bugün çatlama oldu bi kaç gündür değerlendiriyoruz bakalım geçen ay yine ovulasyonla takip edip hamile kalmıştım ama malesef kimyasalla sonuçlandı inşallah bu ay sağlıklı bi şekilde olur 🙏
HMH Ogut1996 amin inşallah, ben de test yapıyorum henüz pik görmedim muhtemelen yarın ama öncesinden değerlendirmeye başladık. Evet dediğiniz pozisyon yani sıkıntı olacağını sanmıyorum illa erkek üste olması şart değil bence 😂
Ogut1996 HMH Bence de araştırmalarıma göre öyle hamile kalan da çok 🤭 hayırlısı bakalım normal klasik test yaptım negatif çıktı ama ilişkiden 11 gün sonra yapılması daha iyi sonuç aldırıyormuş 19 Nisan bakacağım artık 11. Gün o gün 🤗
HMH Ogut1996 ben laboquick marka ovülasyon testi aldım yanında normal kaset test ve ultra erken gebelik testi erken olanlar ilişkiden 5gün sonrasına kadar çıkarıyormuş ama bakalım ☺️
HMH Ogut1996 ay çok az kalmı inşallah hayırlı güzel haberler alırsın dua edelim birbirimize 😇 yazarsın belki sonucunu ☺️
Ogut1996 HMH gördüm onları bu ay olmazsa onları denemek istiyorum açıkçası bakalım regl bitiminden tam 5. Gün ilişki oldu pepapp uygulamasını kullanıyorum memnunum orda gösteriyor yumurtama zamanlarımı :)
Ogut1996 HMH Amin canım yazarım tabiki bende trendyoldan sipariş ettim erken gebelik testi ama 10 paket eczaneden daha uyguna geldi 10 adet 110 tl ben tanesini 35 tlye aldım 10 tane alsam 350 tl yapar eczaneden 🤭😬
HMH Ogut1996 evet bende de 3 uygulama var öyle ama yine de test aldım çünkü uygulamalar ortalama gösteriyor sanırım ☺️
HMH tugba04 amin inşallah 😇 çatlama olduğunu nasıl anlıyorsunuz anlatır mısınız testi nasıl yorumladığınızı?
tugba04 HMH yumurtlama olunca zaten direk ikinci çizgide kıpkırmızı çıkıyor çatladığındada çizgi silikleşmiş oluyor