Kızlar Profilo çamaşır makinesi kullanan var mı aranızda temiz yıkamıyor gibi düşünüyorum aetık benimki dijital ekran ve ayrıca yumuşatıcı atmazsam o koku o kadar kötü ki 🫢 toz deterjandan olabilir mi sıkıntı Bingo pembe 10 kiloluk olanı kullanıyorum . Kayınvalidem alo kullanıyor onun makinesi Profilo’nun eski makinelerinden çıkan çamaşır yumuşatıcı olmasa dahi mis gibi konuluyor mis gibi temiz yapıyor makina sorun ne sizce ya ?