Arzumm1 Kullanan var mı adetin kaçıncı günü başlanıyor doktor kaçıncı dedi tam hatırlamıyorum kist oldu tarlusal yazdı tarlusal bitince trisequens başlanacak dedi internettede adetle kimi 2 gün kimi 5 gün diyir kafam karıştı
ebrarmom08 Arzumm1 benimkinde adetin 5. Günü başlanıp 14 gün kullanılacak yazıyordu. Duphaston benmki