Herkese merhaba. Benim gebelikten önce ve hala ara ara sürekli yeşil akıntı geliyor (39. haftama giricem) fitile rağmen geçmiyor bazen çok su içince geçiyor.sonra tekrar oluyor. Kaşıntı yok. doktor vajina içini yıkamam için bi ilaç daha verdi. Başına gelen var mı :(