Anne yanı beşik aldım canım. İçi ve kenarı asansörlü olan ahşap ve tekerlekli olandan. Meltem mobilyadan aldık en az 3 sene kullanır daha sonra bazaya geçiririm diye düşünüyorum. Park yataklar hemen yırtılacakmış gibi kalitesiz geldi gözüme ve sağlıklı olmadığını söyledi genelde çevrem.