Seda_Kptn valla canım bende korkuyorum ama o anı yaşamaya değer bence ama kesme seslerini duyma konusuna katılmıyorum ya sanmam yani. Karnını falan çekiştiriyorlarmış onu hissediyormuşsun ama kesmeyi sanmam. Çok panik olursam söylerim önlemini alırlar zaten. Kulak asma sen kimseye. Ben asmadım, cesaretli olacağım. Bebeğim ilk çıktığında hemen verecekler bana. 😍 sesini duyacağım kokusunu çekeceğim. Daha ne isteyebilirim ki.. korkma , güzel düşün güzel olsun her şey 😍💕