EzelUnal18 evet oldu korkmanıza hiç gerek burda korkutuyorlar çatı muayenesinde hiç birsey olmuyor benim doktorum parmaklarıyla baktı ve Harikaa çatın var normal Doğum için çok güzel dedi ama İnan’ın hiç belli olmuyor açılmazsa doktorum fazla beklemeyiz bebeği riske atmam diyor bende tamam dedim açıkcası bebeğime göre hareket edilecek 😊