anneoluyorm_ Kızlar bir türlü güzel hastane çıkışı yapan bir yer bulamadm Instagram hesabından yaptıran var mı ? Modellerinizi atar mısınız ?
Merve171214 anneoluyorm_ Çok güzel modelleri var instagramdan yaptırmıştım geçen sene minikonsept sayfasından
beyzacmvrc anneoluyorm_ gardrops tan yaptırdım ben. Instagram hesabımı yok sanırım sormadım da dolapta denk gelmiştim. Ama fiyatı gardrops dan daha uygun olduğu için satışı ordan yapti bana. Çok ilgiliydi telefonda iletişim halindeydik hep. Ben çok begendimm 😊   
Zeyzey_1405 anneoluyorm_ Bende instagramdan tavsantulumdünyası hesabından yaptırdım bu gördüğün 10 lu set tamamı 700 tl tuttu çok güzel ve uygun
Hayat123456 Lohusatasarimlari_berk sitesinden yaptırmıştım 2 tane 10 parça olarak 1 i hediye olmuştu ve harika geldiler şimdi yine ayni siteden diğer çocuğuma yaptırıcam
Sadiyes Ben de yaptırcaktım da vazgectim artık her yerde aynı seyleri görmekten sanırım. Sadece bir sepet ve takı yastığı yaptıracağım o da nakıs sepetinden yaptırıyorum instagramda 🤗