semanur0456 Kubra-19 canım suan forumda ara kısmından gördüm bu postu benmde suan göbek deliğimin üzerinde kırmızı ben cıkmış yeni oluşmuş cok şaşırdm senin de öyle mi ?
semanur0456 Kubra-19 doktora gidince sorucam ben haftya carşamba gidicrm peki ya sen ? Kim önce giderse sorsun yazsın buraya😅
Kubra-19 semanur0456 bayramdan sonra hangi gün müsaitse bakalım olur yazarım bende kaç haftalık oldunuz siz
semanur0456 Kubra-19 merak ettim neyin nesi bu acaba inşallah kötü bişey değildir 🙏🏼 35 hafta canm sen