Durucan Benim kanamam 9. haftada başladı ve yaklaşık 22 haftalık olana kadar proluton iğne, fitil ve hap kullandım. Kanamam ilk olduğunda çok yoğundu ama zamanla azaldı ve 12-13. haftalarda tamamen geçti. Yine de doktorum önlem olsun diye iğneye ve fitile devam ettirdi. Aynı zamanda duphaston (ismini yanlış hatırlıyor ya da yanlış yazmış olabilirim) adında bir hapı da 26 haftayı doldurana kadar hergün kullandım. Şu an 36+2′yiz ve çok sağlıklıyız. Biliyorum sizin için psikolojik olarak çok zor bir durum bu ama umut olması için yazdım. Her kanama kötü sonuç doğuracak demek değil, bizzat yaşadım. Doktorumu dinledim, sürekli istirahat ettim, ilişkiye girmedim ve kendimi mutlu filmler ve şarkılarla meşhçgul etmeye çalıştım ki kötüyü düşünmiyim, çekmiyim diye. Umarım sizin de kanamanız geçer ve bu stresli dönemi sağ salim en kısa sürede atlatırsınız. 🙏🏻