Senay1 Kızlar ya 60 gr almış bebeğim bir haftada doktor gelişim geriliği olabilir dedi zayen erken doğum riskim var sancılarım çıkıyor
Azeriqizi Senay1 29+2 1460 bence iyi canim baska bir sorun varsada insAllah hall olunur saglikla gelsin bebegin
Aslibali Senay1 kilo yapacak şeyler süt kaşar peyniri ceviz falan ye. Ben de serklajliyim 25 artı 2. 28. Haftayı dört gözle bekliyorum
Senay1 Azeriqizi ya anlamıyorum cnm bende en son 28 +2 de gittim 1400 dü 29+2de 1469 bilmiyorum cok az almış dedi
Hamilelikbekliyorum Senay1 doktora göre az olabilir belki ama bence her bebek aynı olacak diye bi kaide yok.Belki minyon olacak belki sonradan çok kilo alacak bide kilosu bence haftasına göre gayet iyi gibi geldi bana.
Senay1 Hamilelikbekliyorum insallah ya gerçekten o kadar üzüldüm ki diğer çocuğum da erken doğdu bunda da cok Sancılarım var
Hamilelikbekliyorum Senay1 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.Seni çok iyi anlıyorum bende aynı durumu yaşadım.Bu gece bol bol dua et ve teslimiyetini Allah’a bırak tevekkül et canım.Zaten Allah’ın emanetini taşıyoruz.Rabbim emanetlerini bize bağışlasın 🤲🏻