Slxkldk Kızlar şimdi biz izne ayrılınca normal ayın 15 inde maaş almaya devam mı eddicez yoksa doğumdan sonra mı alıcaz nasıl oluyo
Leylosunannesi Evet canım, öğretmenim diğer memurlar da 657′ye tabi oldugundan aynıdır diye düşünüyorum.