husnatskn Kızlar merhaba ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok size sormak istiyorum.34+6 haftalık hamileyim. Doğumum suanlik normal görünüyor duyduğuma göre sancı odalari varmış tek başına orada sancını çekiyormuşsun böyle birşey var mı acaba