Spinal sezaryen olacaktım postlarda gezinirken bende 14 nisan çok şükür bebeğimi dünyaya getirdim acılardan ve ameliyathanede paniklemekten çok korkuyordum bahsedicem hepsinden ..öncelikle 9.30 da yakınlarımla odama geçtim kansızlık vardı bi ünite kan takıldı damar yolu açıldı vs beklerken odam süsleniyordu doktor geldi bi saat sonra 11 de aldılar siz daha nolcak derken içeri alıp anında iğne vuruyorlar belden olan iğneyi gerçekten hissetmedim kalçadan vurunca bi irkilme olur hafif bunda yok hissizlik sonra ben sayıkladım yani korktum çok yapamıcak gibi genel anestezi olsaydım diye ama herşey kontrol altında vs elektrık çarpması ve bacaklarda sıcaklık hissettim gerisi belden aşağısı yok ama korkum arttı örtüyü çektıler solüsyon sürünce ben hisseettiğimi düşündüm panıkledim hissedyorum falan dedim sakinleştirici yaptılar sanırım çnkü biz gereklı testleri yaptık kesınlıkle hissetmiyorsun dokunmalardan panıkledın dedi yaptılar sakınleştırıcıyı yoksa ölürdüm korkudan bi uyuma uyanma hissettım bebegı gosterdıler sallanıyordum sanki sarhoş gibi oluyosunuz gerçekten daha sonra tekrar uyukladım odamdaydım resmen şok oldum herşey btnce yani buda genel anesteziymiş dedim çnkü sakınleştirici ekleyınce resmen benım için oyle oldu 4 saat hissizdim kesınlıkle anestezi atma kısmı anında kustum ben o yuzden baş bel agrısı olmadı çnkü herkes kahve yazmıştı bana aksıne migren yapar karnım kasılır gbı geldı içmedim ben bol komposto(kayısı) ve su içtim çok rahat oldu gaz problemim hiç olmadı gelelim ameliyat sonrası kısmına hiç öyle bişey olmamış gibi knuşanlara zaten inanmadım diyebilirim yada acı hissetmiyolar ama korkucak da bişey yok çnkü uyuuk kaldgnız bi amelıyat oluyorsunuz ilk saatle rahat sonra ağrı kesici kalkış karın bolgesı acı ve kasılma oluyor tek ağrı acı bu inanın bu da dayanılmaz tabıkı degıl kötü olunca iğne vurdurup oyle yürüyüp açılmaya çalışın ben bugün daha iyim bebekte sarılıklı doğdu malesef iki gün bızleydı dün yenidoğana aldılar ışık tedavısı yapıyolar hemen geçer de alırım kızımı inş