Merhaba hanımlar 6 haftalık gebeyim ve akıntım oluyor sürekli normal mi rengi biraz sarımsı
Adet tarihime göre 7 ultrasona göre 6 haftalık görünüyor kalp atımını dinledik fakat yavaş atıyor dedi doktor ya geç döllenmeden ya sa gelişimden kaynaklı dedi akıntının bununla alakası olabilir mi doktora gitmeli miyim ?