Şu an 26 haftalık hamileyim önceki senelerde ya bir defa grip olurdum yada hiç olmazdım ateşimin çıktığını hiç bilmezdim ama hamileliğimde mahvoldum altı yedi kere grip oldum burun tıkanıklığı baş ağrısı öksürük ateş çok zorladı bence bağışıklık düştüğü için bu kadar sık olunuyor şu anda da malesef gribim geçmiş olsun🌸