
Kızlar testime bakar mısınız 6 gün var daha. 5 gün önce açık pembe-kahverengi akıntım oldu üç gün. Ondan sonra yaptığım test silik çizgi (bunun gibi değildi çok çok çok incecik bir ip gibiydi ve yarım saatte çıkmıştı) çıktığı için kan verdim cuma günü ve negatif çıkmıştı.
Kasık ağrılarım ve akıntılarım başlayınca bir şans vereyim dedim ve 10 dakikada böyle çıktı. Adam akıllı sevinemiyorum bile lütfen bir şey söyler misiniz :((((