Omermomm_ ben ozel kontrolluyum. Kan tahlili yapmıştı doktor sonuca gore bana ignemi yazdı eczacilar odasindan gidip ignemi aldim.devlet hastanesinin acili igneyi yapmadi bana dediler bi daha bizim tahlil yapmamiz falan.ozelin aciline gittim igne yaptirmam lazım dedim 25 tl enjeksiyon ucreti verdim igneyi yaptilar