sekiz Merhaba Nifty yaptıranlar biraz bilgi verebilir mi? Bizde düşünüyoruz ama epey pahalı bildiğiniz gibi. 6 7 binlerde. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Sm135 sekiz hiç düşünme yaptır derim. Ben 2 li yaptırdım strese girdim çok. Ayrıca 6-7 iyi benim 2 li sıkıntılı olduğu için en geniş paketi yaptırdım grovo şirketinde 13 bin di
babyandmomyy sekiz bende yaptırdım syn lab 9500 tl ödedik sonuç temiz geldi kafam rahatladı en önemlisi bu hamilelikte 👼🏻
Snklyclk İkili ve üçlü test yaptırıp sonuc riskli geldiğinde boş yere kafaya takma ihtimali ve yine fetal dna yaptırma durumu mevcut. Dolayısıyla hiç uğraşmadan tıbbın bütün imkanlarını kullanarak ben baktıracagım, haftaya randevu aldım 🙏🏼