Benimde ikinci olacak bu bende çok merak ediyorum ilkinde gece 3 de gittik 11 de doğurdum 8 saat sürdü sancı kısmı biraz zorladı son iki saat kala epidüral yaptırdım sonrası rahattı bu sefer doktorum 4 saatte doğurursun diyor bu arada aynı doktorum değiştirmedim önce Allah’ıma sonra doktoruma güveniyorum inşallah bütün hamileleri bir avazda kurtarır rabbim 🙏🏻