Htcdgrl 4,5 yıl önce detaylıda aynısını duydum. bir kaç sorun daha vardı, down sendromunun belirtilerinden.
Oğluşum doğdu ve çokta sağlıklı oldu. Parlaktıkta 3.ayında fakan geçmişti ☺️ kardiyoloji bakıp biraz var ama bir daha gelmenize gerek bile yok demişti düşünün. Hiç canınızı sıkmayın, hamileliliğinizin tadını çıkarım ☺️ Drlar hep kötü ihtimalleri söylüyorlar ama çok duyduk böyle hikayeler ☺️☺️