1Mom2 Kızlar Atatürk devlet hastanesinde memnun kaldığınız önerceginiz doktor a ihtiyacım var bilgisi olanlar yazarsa şimdiden teşekkür ederim bu arada sezeryanla doğum yapcam
1Mom2 27ozlem çok teşekkür ederim bende Bahadır bey veya Can bey e gidicem hangisi karar verememistim