Yarenelibol evet kimse kullanmayacak hatta ben kapı süsüne felan yazdırmayacağım😁
Ama yine de çocuğumun kimliğinde yazacak hiç içime sinmiyor🤦🏻♀️ Aslında Cemil’in başına bir isim koy diyorlar resmî kurumlarda okulda ilk isimle sesleniliyor diye. Ama başına olmuyor sonuna da pek olmuyor ama neyse😂