Bir çocuğum var çok şükür. Çocuk istediğimizin ertesi ayı hamile kalmıştım. Yakın zamanda da kontrole gittim. Çok şükür bir sağlık problemim yok. Ama 6 ay içinde 2.kez kimyasal gebelik yaşadım. İlki sürprizdi ama bu seferki planlıydı. Değerlerim düzenli artarken bir anda düştü, akşamına da kanamam oldu maalesef. Doktora gitmek bile istemiyor canım. Ne yapmam gerektiğini, neden böyle olduğunu da bilmiyorum. Genelde kimyasal gebelik sonrası sağlıklı gebelik olur diyorlar ama bende öyle olmadı. Kimyasal yaşayanlar siz neler yaptınız? Doktorunuz ne dedi?