Umutlubirkadin canım benim de 27 Nisan da olmam gerekiyor bakalım, geçen doktora gittiğim de yumurta tembelliği yumurta yavaşlığı gibi bişey söyledi umutsuzum bu ay saldım zaten, inşallah bugünün yüzü suyu hürmetine sağlıkla hayırlısıyla tez zamanda hamilelik haberlerimizi alır evlatlarımızı kucaklarımıza alırız🙏🤲