Kızlar 2 yıl önce doğumumu onda yaptırdım. Kontrollerde çok sıcak gelmişti bin pişmanım. Bardak büyüklüğünde miyom çıkarıldı sezeryanda. Suyum bitti ve 35 haftalık doğum yaptım. Miyom olduğunda öğrendik miyom olduğunu. Suyum da birden gelmedi plasenta delindigi için azar azar gitmiş. Bi iki gün gecikseydik kızıma Bi şey olabilirdi. 18 gün kuvezde yattı ağır enfeksiyon geçirdi kızım.
Şimdi yine hamileyim ve asla önermiyorum kimseye. Devlette doktora gittim durumu anlattım yaşamda doğum yaptım deyince doktor dur tahmin edeyim Zeynep miydi doktorun ben o kadının zamanında doğurduğunu duymadım dedi .