Turkanzimba bu konuda sana yarin bilgi vereceğim canim benim 33 haftaya kadar hep 2 hafta önde gidiyordu kilosu 1350 dedi 35 haftalık olduğumda gittim doktor 2 hafta geriden geldiğini söyledi kilosu 1450 idi sadece 100 gr almış suan 36 haftalık bebisim tabi bende moral sıfır yediklerim bu bir hafta içinde sayayım sana fındık-badem-kaşar peynir-ağzım yara oluyor ceviz yiyince Tabi bebis söz konusu ise yiyorum-1 kilo süt-yumurta(günde 3-4) kuru incir-kuru üzüm bakalım eğer kilo almışsa dogum zamanı 26 Kasım aksi takdirde bebek gelişmediği icin Perşembe yada Cuma günü alacağını söyledi dua edin zamanında dogsun güzeller anneler