aslii57 Selam kizlar 20 Nisan da aşılamam yapılacak bu gün son randevum vardı yumurtalarım 18 ve 19 mm olmuş Dr ilk gittiğimde 21 22 olması gerek demişti bu buyukluk yeter mi sizce ?