Eso66 ozlemm12 benimde ne zaman bebek icin kontrole gitsem tansiyonum fırlıyor acile sevk ediyorlar ama evde normal. Artık anladık benim hastahane fobim var ondan bu kadar yüksek.
ozlemm12 Eso66 heyecan yapıyoruz heralde 10 gün takip edicem evde ilaç yazdı hipertansiyon diyolar bakalım hayırlısı bebeğim iyi kalbi atıyor şükür yeni geldim hastaneden