Hanımlar sabahleyin wcye çıktım en son regl bitiminde kahverengimsi renk gelir gibi olur ya peçeteye öyle geldi 6 haftalık hamileyim kadın doğuma gittim hemen doktor alltan muayene etti kese yerinde bebeğin kalp atışını dinletti ekrandan gösterdi iyi durumda dedi bana düşük riski için iğne verdi birde dupbaston diye hap verdi benim önceden kullandığım haptı regl düzensizlik vardı Bir müddet bu ilacı kullanmıştım şimdide düşük için verdi birde bundan önce bir haftadır antibiyotik kullanıyorum idrarda enfeksiyon var diye kadın doğumcu verdi onun için olabilir mi düşük riski yardımcı olun hanımlar bana 😔