Tugceduman61 Merhaba . 19+1 haftalık hamileyim oğlum 20+1 ile uyumlu çıkıyor hareketlerini henüz hissedemedim ilk gebeliğim . Erken mi? Sizler ne zaman hissettiniz acaba?
Karbeyazi25 Tugceduman61 iç karnın geniş olabilir tatlı biseyler ye ustune bol su ic soluna yat hissedersin
binnur64 Tugceduman61 benim de ilk gebeliğim 17+4 de pıt pıt hissettirmeye başlamıştı sırt üstü uzandığımda
Deletedmom_116 Tugceduman61 Bebislel senin vücudunda alakalı bir durum benimde ilk 14 den beri hissediyorum
Agg0207 Tugceduman61 ilk gebelikte daha geç hissediliyor ben 21. Haftada hissetmiştim ilk hamileligimde
Tugceduman61 Karbeyazi25 aksine iç karnım geniş olmadığı için karnım çok erken çıktı . Bazen seyirme gibi birşeyler hissediyorum ama bebek mi herhangi bi organımmı ayırt edemiyorum yaşamadığım için hiç.
Tugceduman61 binnur64 zayıfmısınız ben biraz kilolu kaldım galiba 68 ile hamile kaldım 6 kilo aldım sonrasındada
binnur64 Tugceduman61 hamile kaldığımda 57 kiloydum sonra 52 ye düştüm ilk haftalarda şuan 23+5 im 56 kilo oldum
Kayra07 Benim ilk gebeliğim 17 haftalıkken çok net hissettim hareketlerini 🥰46 ile hamile kalmıştım Kilo ile alakası varmış zayıf olan bayanlar daha erken hissediyorlarmış