Ben yaptığımda da öyle oluyor ama ben öyle seviyorum diye ağzı kapalı ve tık daha sıcakken mayalıyorum ki sulu ve ekşi olsun. Katı olması için hep ağzı açık mayalayın derler. Annem fırının içine ağzı açık mayalıyor hen susuz katı oluyor hem de ekşimiyor