Miya-m Çiğ köfte şekeri yükseltiyor mu bilen var mı kızlar. Evde ölçüm cihazım yok henüz, az miktarda tükettim aklıma takıldı. Yükseltiyor mu
bitterciko Miya-m içinde bulgur var . O da yasak maalesef gebelik şekerinde. Glisemik endeksi yüksek . Benim diyet listemde izin yok mesela bulgur içeren gıdalara
Ahsenn031013 Miya-m ben her yasaklı olan bişe yediğimde yoğurt tüketiyorum ardından şekerim dengeliyo Eğer kuşkun varsa ölçüm cihazında yok bi kase yoğurt ye dengelensin
Aryast Miya-m benimkini yükseltmişti, ama benim normalde bulgur yükseltmiyor muhtemelen içerisine konulan nar ekşisinden, salçadan vs yükselmişti. Fazla da yemiştim 🥲 Tüketirken porsiyon kontrolü yaparak tüketirseniz sorun olmaz inşallah
Freckles Yediğimiz her şey şekerimizi bir tık yükseltir ama içerisinde şeker barındıran şeyler normale inmesini daha uzun süre tutar. Çiğ köftenin içinde şeker yok hayır uzun süre yükseltmez ama dikkat edin içerisinde et olmamasına çünkü o apayrı bir durum biliyorsunuz
Youngplanner bitterciko diyet listenizi kim verdi kadın doğum doktorunuz mu yoksa sizi diyetisyene mi yönlendirdi
Sahnedekimadam Tek seferlik yemede bir şey olmaz ama sık sık yeme canım , sebze yemeklerine bile iki yemek kaşığı yağ izin veriliyor , şekeri sadece şeker içeren gıdalar yükseltmiyor .. ölçüm cihazı almanı ve diyetisyene gitmeni tavsiye ederim🙏🏼
Miya-m gtas93 aynen nar ekşisi kullanmadım sadece limon ile. Allah sabır versin hepimize ne yiyeceğimi şaşırdım