esmaer bugün doktor kontrolüm vardı dedi ki genel anlamda zaten hep uyuyorlar yani günde toplam 10 hareket ediyorsa sorun yok dedi. Siz de sayın olmadı hareketlerini gün içerisinde. İçiniz rahat etsin. Evet gerçekten annelik delilik. Oturduğum yerde neler kuruyorum neleri kafaya takıyorum anlatamam