Merhaba ben de 13 haftalığım Hüseyin görkemli diye aldım ama başka bir yan dal asistanı baktı bana plasentada ödem var falan dedi beni korkuttu. Normal kadın doğum doktoru ben öyle bir şey görmüyorum ama dedi yine yeni bir perinatoloğa görünücem. Yani bilemiyorum zeynep kamil artık pek içime sinmiyor.